A L' AULA

31 DE MARÇ
 
COMENÇEM A NOTAR I TREBALLAR
A L' AULA L' ARRIBADA DE LA
PRIMAVERA

 
 
 
I UN ESCLAT DE MÀGIA PRIMAVERAL
A LES PORTADES DELS NOSTRES
TREBALLS !
 


 
 
 
 

SORTIM DE L' AULA PER OBSERVAR LES SENYALS DE PRIMAVERA DEL NOSTRE
VOLTANTHERBES  AROMÀTIQUES VERDES I FRONDOSES, UN ESCLAT DE FLORS LILES AL NOSTRE
ARBRE TREPADOR LILA, I FINS I TOT HEM OBSERVAT UN BORINOT XUCLANT EL NÈCAR DE LES FLORS DEL LILAR!!!


 
 
 
 
 
20 DE MARÇ
 
 
 
Estrenem la nova estació col·laborant en l' ornamentació del vestíbul de l' escola !
 
13 DE MARÇ


 
 
 
 
 
 

 20 DE FEBRER   MÀSCARES DE CARNAVAL
 
Aquesta setmana cada un dels racons ha estat tematitzats, hem treballat mitjançant les lletres , els formes dels gomets i el reciclatge a plàstica coses relacionades amb el CARNAVAL .
PLÀSTICA :
Màscares fetes amb oueres !
 
 





 
 6   DE  FEBRER  
 
 
 
 
 
 
   
 
 
 

  
FEM ANIMALS !!
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
16   DE  GENER 
 
EN AQUEST ESPAI SETMANA A SETMANA ANIREM PUBLICANT
L' ACTIVITAT ORAL QUE REALITZEM A L' AULA
UN COP A CASA EXPLIQUEM DE FORMA
ESCRITA ALLÒ QUE MÉS ENS AGRADA!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
30  DE  NOVEMBRE
 
DURANT UNS DIES HEM TREBALLAT EL CONTE DEL REBOST DE L' ESQUIROL.
JA EL SABEM DE MEMÒRIA JA QUE ÉS UN CONTE ACUMULATIU , AMB UNA DINÀMICA QUE ES REPETEIX !
 
L' ESQUIROL MOLT TREMPAT , CADA DIA TENIA GANA I ANAVA A BUSCAR FRUITS DE DIFERENTS ARBRES DE TARDOR.
QUAN JA EN TENIA UN MUNT UN PERSONATGE TÍPIC DEL BOSC L' ESPANTAVA I HAVIA DE SORTIR CAMES AJUDEU-ME CAP AL CAU.
AL FINAL DE LA SETMANA AMB EL SEU REBOST PLE DE FRUITS SECS , VA DECIDIR QUE L' HIVERN ERA A PROP  I QUE COM QUE JA TENIA PROU MENJAR
DORMIRIA DURANT UNA LLARGA TEMPORADA
 

 
 
 
 
 
 2 DE NOVEMBRE DE 2016
 
 

HEM TREBALLAT
EL POEMA DE TARDOR MITJANÇANT LA LECTURA D' IMATGES
 
 
 
A PARTIR DELS NOSTRES CONEIXEMENTS SOBRE LA TARDOR VAM ENDINSAR-NOS EN ELS ASPECTES EN ELS QUALS ES CENTRAVA EL POEMA DESCOBRINT AIXÍ NOU VOCABULARI, EXPRESSIONS , ASPECTES I PARAULES QUE VOLIEN DIR EL MATEIX QUE D' ALTRES QUE JA SABIEM.
HEM TREBALLAT CADA ESTROFA A PARTIR D' UNA IMATGE DETERMINADA
HEM TREBALLAT LA RIMA IDENTIFICANT AQUELLES PARAULES QUE LA FAN SONAR BÉ EL POEMA
HEM ORDENAT EL POEMA
L' HEM RECITAT SENSE VEU, NOMÈS GESTICULANT EL QUE VOLIA COMUNICAR CADA ESTROFA
I N' HEM FET LA LECTURA PER PODER FER LA NOSTRA PRÒPIA INTERPRETACIÓ
 HEM GAUDIT MOLT I MOLT !!  

____________________________________________________________

PER CONVIURE BÉ ENTRE AMICS A L' ESCOLA HEM ESTAT PARLANT DE LES COSES QUE ENS ANIRIA BÉ FER .

 ENTRE TOTS HEM VIST LA NECESSITAT DE FER
    BÉ LES COSES PER TAL QUE ESTIGUEM A GUST
     ELS UNS AMB ELS ALTRES ...
 
       PERÒ ABANS N' HEM PARLAT , 
          HEM   CONSENSUAT LA NORMA
          I HEM  COMPROVAT SI TOTS HO SABIEM FER 

      FINALMENT N' HEM FET EL CARTELL QUE ENS HO RECORDA CADA DIA !














Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada